Spitalul  Judeţean de Urgenţă Bacău angajeaza asistenti medicale, infirmieri, ingrijitori, brancardieri

Jobs

În conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, a Ordinului nr. 1470/2011 – pentru aprobarea criteriilor privind angajarea și promovarea în funcții, grade și trepte profesionale a personalului contractual din unitățile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările și completările ulterioarea, a Legii nr. 53/2003 cu modificările și completările ulterioare, Spitalul  Judeţean de Urgenţă Bacău scoate la concurs următoarele posturi vacante:

NR. POSTURIFUNCȚIA ȘI SPECIALITATEANIVELUL POSTULUI  LOCUL DE MUNCĂ  DURATA, PERIOADA ȘI DURATA TIMPULUI DE LUCRU
1Asistent medical grad principal în medicină generală   (PL)de execuțieSecția PsihiatrieNedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
1Asistent medical grad principal în medicină generală   (PL)de execuțieAmbulatoriu integrat spitalului – Cabinet Ortopedie şi traumatologieNedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
1Asistent medical specialitatea asistenta medicala generala (PL)  de execuțieCompartiment NefrologieNedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
1Asistent medical grad principal în medicină generală    (PL)de execuțieSecția Anestezie terapie intensivăNedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
1Asistent medical grad principal în medicină generală    (PL)de execuțieSecția Diabet, nutriţie şi boli metaboliceNedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
1Infirmier (G)de execuțieSecția Anestezie terapie intensivăNedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
1Infirmier (G)de execuțieSecţia OftalmologieNedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
1Infirmier (G)de execuțieSecţia Oncologie medicalăNedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
1Îngrijitor (G)de execuțieCompartiment NefrologieNedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
1Îngrijitor (G)de execuțieSecţia PediatrieNedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
1Îngrijitor  (G)de execuțieUPU-SMURD-Cabinet medicină dentară de urgenţăNedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
1Îngrijitor  (G)de execuțieSecţia O.R.L.Nedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
1Brancardier  (G)de execuțieServiciul de Medicină LegalăNedeterminată, 6 ore/zi, 30 ore/săptămână
1Brancardier  (G)de execuțieUnitatea de primire urgent -SMURDNedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână

I.La concursul organizat pentru ocuparea posturilor vacante poate participa orice persoană care îndeplinește următoarele condiții generale și specifice pentru ocuparea respectivelor funcții:

A) Condiţii generale de participare  la concurs ( conform art. 15 din Hotararea nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice):

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

B) Condiţii specifice de participare la concurs: (conform art. 16 din prevederile H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice):

  • Pentru posturile de asistent medical grad principal în specialitatea medicină generală (PL)
  • diplomă de bacalaureat;
  • diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
  • adeverință de grad principal specialitatea medicină generală;
  • vechime în funcţia de asistent medical de cel puţin 5 ani;
  • certificat de membru OAMGMAMR însoţit de aviz  şi adeverinţă pentru participarea la concurs eliberate de OAMGMAMR conform Hotărârii 35/2015 a OAMGMAMR;
  • Pentru posturile de infirmier: absolvent de studii generale (8 clase) și curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România sau de alti  furnizori autorizaţi de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu  aprobarea Ministerului Sănătăţii, Direcţia generală resurse umane şi certificare, 6 luni vechime în activitatea de infirmier.                  
  • Pentru posturile îngrijitor: absolvent de studii generale (8 clase) și curs modulul II de igienă;
  • Pentru posturile brancardier: absolvent de studii generale (8 clase).

II. Dosarul de înscriere la concurs va conţine următoarele acte :

  1. formular de înscriere la concurs  Anexa nr. 1;
  2. declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr. 2;
  3. act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate – copie;
  4. certificat de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz – copie;
  5. certificat de naştere – copie;
  6. documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari, precum şi documentele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului – copie;
  7. carnetul de muncă, adeverinţele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocupare – copie;
  8. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar – original;
  9. adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii) – original;
  10. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă ca nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane – original;
  11. curriculum vitae, model comun european;
  12. asigurare răspundere civilă– copie;
  13. certificat de membru OAMGMAMR– copie;
  14. adeverinţă OAMGMAMR – original;
  15. chitanţa plată taxă concurs – original (tarif inscriere concurs pentru asistent medical este de 80 lei, personal auxiliar sanitar 50 lei și se  achită la Caseria unității);

            Actele vor fi îndosariate într-un dosar cu şină în ordinea enumerată în anunţ.

            Fiecare dosar depus va primi un  număr de înregistrare, candidatul fiind identificat prin acest număr de înregistrare al dosarului.

 III. Calendarul de desfăşurare a concursului

Nr. crt.Etapele concursuluiData
1Perioada de depunere a dosarelor14.04.2025 – 29.04.2025 în intervalul  orar 08,00 – 13,00
2Selecţia dosarelor de concurs30.04.2025 – ora 08-13.00
3Afişarea rezulatelor selecţiei dosarelor de concurs05.05.2025 – ora 13.00
4Termenul limită de depunere a contestaţiilor la selecţia dosarelor de concurs06.05.2025 – ora 13.00
5Soluţionarea şi afişarea rezultatului la contestaţiile  privind selecţia dosarelor de concurs07.05.2025 – ora 13.00
6Proba scrisă,  Amfiteatrul Maternităţii, et. IV09.05.2025 – ora 09.00
7Afișare rezultate proba scrisă12.05.2025- ora 13.00
8Termenul limită de depunere contestații proba scrisă13.05.2025 – ora 13.00
9Soluţionarea şi afişarea rezultatului la contestaţiile privind proba scrisă14.05.2025 – ora 13.00
10Susținerea probei interviu15.05.2025 – ora 09.00
11Afișare rezultate proba interviu16.05.2025 – ora 13.30
12Termenul limită de depunere contestații proba interviu19.05.2025 –  ora 13.00
13Soluţionarea şi afişarea rezultatului la contestaţiile privind proba interviu20.05.2025 – ora 13.00
14Afişarea rezultatului final al concursului21.05.2025 – ora 13.00

Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Bacău, str. Spiru Haret nr. 2, Serviciul RUNOS.

IV. Desfășurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante:

  1. Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 3 etape succesive, după cum urmează:
  2. selecția dosarelor de înscriere;
  3. proba scrisă;
  4. interviul.
  • Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa anterioară.

Durata probei scrise se stabileşte de comisia de concurs în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate al subiectelor, dar nu poate depăşi 3 ore;

Sunt declarați admiși la fiecare probă (proba scrisă și interviu) candidații care au obținut minimum 50 de puncte.

Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă și interviu.

Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului, inclusiv a rezultatelor finale ale concursului, se face prin menţionarea punctajului final al fiecărui candidat şi a sintagmei „admis” sau „respins”, prin afişare la Pavilionul Administrativ al Spitalului – Avizier.

Se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar.

Anunțul de concurs se afișează la Pavilionul Administrativ al Spitalului Județean de Urgentă Bacău – Avizier din str. Spiru Haret, nr. 2, Bacău, pe portalul posturi.gov.ro precum și pe site-ul spitalului, www.spitaluljudeteanbacau.ro

Tematicile, bibliografiile și fișele de post sunt anexate prezentului anunț.

Menționăm că Spitalul Județean de Urgentă Bacău se încadrează în bugetul de venituri și cheltuieli aprobat.

Candidatul declarat admis la concursul de ocupare a postului vacant este obligat să se prezinte la post în termen de pâna la 15 zile calendaristice de la data afișării rezultatului final al concursului.

    MANAGER   INTERIMAR                 DIRECTOR  FINANCIAR  CONTABIL INTERIMAR

      DIRECTOR  MEDICAL    DIRECTOR DE ÎNGRIJIRI           CONSILIER JURIDIC

Anexa nr. 1

Formular de înscriere

Autoritatea sau instituţia publică: Spitalul Judetean de Urgenta Bacau

Funcţia solicitată:_____________________________________________________________

Data organizării concursului, proba scrisă şi/sau proba practică, după caz: ____________________________________________________________________________

_______________­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_____________________________________________________________

Numele şi prenumele candidatului:

____________________________________________________________________________

Datele de contact ale candidatului (Se utilizează pentru comunicarea cu privire la concurs.):

Adresa:______________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

Email:_______________________________________________________________________

Telefon:_____________________________________________________________________

Persoane de contact pentru recomandări:

Numele si prenumeleInstitutiaFunctiaNumarul de telefon
    

Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate.

Menţionez că am luat cunoştinţă de condiţiile de desfăşurare a concursului.

Cunoscând prevederile art. 4 pct. 2 şi 11 şi art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al ParlamentuluiEuropean şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrareadatelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE(Regulamentul general privind protecţia datelor), în ceea ce priveşte consimţământul cu privire la prelucrarea

datelor cu caracter personal declar următoarele:

Îmi exprim consimţământul                                    [  ]

Nu îmi exprim consimţământul                               [  ]

            cu privire la transmiterea informaţiilor şi documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare îndeplinirii atribuţiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de

soluţionare a contestaţiilor şi ale secretarului, în format electronic.

Îmi exprim consimţământul                                     [  ]

Nu îmi exprim consimţământul                                [ ]

ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii certificatul de integritate comportamentală pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sauprotecţie socială, precum şi din orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cucopii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupuneexaminarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.

Îmi exprim consimţământul                                    [  ]

Nu îmi exprim consimţământul                              [  ]

ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajării, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.

Declar pe propria răspundere că în perioada lucrată nu mi s-a aplicat nicio sancţiune disciplinară/mi s-a aplicat sancţiunea disciplinară …………………………… .

Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele furnizate în acest formular sunt adevărate.

Data:                                                                                                                           Semnătura:

Anexa 2

Declarație privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Subsemnatul/Subsemnata,………………………………………………………………………

………………………………………………, având CNP …………………………………………………,

născut(ă) la data de ………………………….., în localitatea …………………………………,

domiciliat(ă) în (sat, comuna, oraș, mun.) …………………………………………………str.

………………………………………………………………, nr. …………, bloc. …………., sc.

………….., ap. ……………., jud.. …………………, posesor al C.I. seria …………………….,

nr. ………………………, eliberată de ………………………………….., la data de ………………,

prin prezenta îmi exprim acordul cu privire la utilizarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date de către Agenția Națională de Administrare Fiscală.

Data:                                                                                            Semnătura:

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe FacebookInstagram , YouTube , TikTok , Twitter .