În conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, a Ordinului nr. 1470/2011 – pentru aprobarea criteriilor privind angajarea și promovarea în funcții, grade și trepte profesionale a personalului contractual din unitățile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările și completările ulterioarea, a Legii nr. 53/2003 cu modificările și completările ulterioare, Spitalul Judeţean de Urgenţă Bacău scoate la concurs următoarele posturi vacante:
NR. POSTURI | FUNCȚIA ȘI SPECIALITATEA | NIVELUL POSTULUI | LOCUL DE MUNCĂ | DURATA, PERIOADA ȘI DURATA TIMPULUI DE LUCRU |
1 | Asistent medical grad principal în medicină generală (PL) | de execuție | Secția Psihiatrie | Nedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
1 | Asistent medical grad principal în medicină generală (PL) | de execuție | Ambulatoriu integrat spitalului – Cabinet Ortopedie şi traumatologie | Nedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
1 | Asistent medical specialitatea asistenta medicala generala (PL) | de execuție | Compartiment Nefrologie | Nedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
1 | Asistent medical grad principal în medicină generală (PL) | de execuție | Secția Anestezie terapie intensivă | Nedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
1 | Asistent medical grad principal în medicină generală (PL) | de execuție | Secția Diabet, nutriţie şi boli metabolice | Nedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
1 | Infirmier (G) | de execuție | Secția Anestezie terapie intensivă | Nedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
1 | Infirmier (G) | de execuție | Secţia Oftalmologie | Nedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
1 | Infirmier (G) | de execuție | Secţia Oncologie medicală | Nedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
1 | Îngrijitor (G) | de execuție | Compartiment Nefrologie | Nedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
1 | Îngrijitor (G) | de execuție | Secţia Pediatrie | Nedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
1 | Îngrijitor (G) | de execuție | UPU-SMURD-Cabinet medicină dentară de urgenţă | Nedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
1 | Îngrijitor (G) | de execuție | Secţia O.R.L. | Nedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
1 | Brancardier (G) | de execuție | Serviciul de Medicină Legală | Nedeterminată, 6 ore/zi, 30 ore/săptămână |
1 | Brancardier (G) | de execuție | Unitatea de primire urgent -SMURD | Nedeterminată, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână |
I.La concursul organizat pentru ocuparea posturilor vacante poate participa orice persoană care îndeplinește următoarele condiții generale și specifice pentru ocuparea respectivelor funcții:
A) Condiţii generale de participare la concurs ( conform art. 15 din Hotararea nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice):
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
B) Condiţii specifice de participare la concurs: (conform art. 16 din prevederile H.G. nr.1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice):
- Pentru posturile de asistent medical grad principal în specialitatea medicină generală (PL)
- diplomă de bacalaureat;
- diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
- adeverință de grad principal specialitatea medicină generală;
- vechime în funcţia de asistent medical de cel puţin 5 ani;
- certificat de membru OAMGMAMR însoţit de aviz şi adeverinţă pentru participarea la concurs eliberate de OAMGMAMR conform Hotărârii 35/2015 a OAMGMAMR;
- Pentru posturile de infirmier: absolvent de studii generale (8 clase) și curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România sau de alti furnizori autorizaţi de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu aprobarea Ministerului Sănătăţii, Direcţia generală resurse umane şi certificare, 6 luni vechime în activitatea de infirmier.
- Pentru posturile îngrijitor: absolvent de studii generale (8 clase) și curs modulul II de igienă;
- Pentru posturile brancardier: absolvent de studii generale (8 clase).
II. Dosarul de înscriere la concurs va conţine următoarele acte :
- formular de înscriere la concurs Anexa nr. 1;
- declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr. 2;
- act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate – copie;
- certificat de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz – copie;
- certificat de naştere – copie;
- documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari, precum şi documentele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului – copie;
- carnetul de muncă, adeverinţele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocupare – copie;
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar – original;
- adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii) – original;
- certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă ca nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane – original;
- curriculum vitae, model comun european;
- asigurare răspundere civilă– copie;
- certificat de membru OAMGMAMR– copie;
- adeverinţă OAMGMAMR – original;
- chitanţa plată taxă concurs – original (tarif inscriere concurs pentru asistent medical este de 80 lei, personal auxiliar sanitar 50 lei și se achită la Caseria unității);
Actele vor fi îndosariate într-un dosar cu şină în ordinea enumerată în anunţ.
Fiecare dosar depus va primi un număr de înregistrare, candidatul fiind identificat prin acest număr de înregistrare al dosarului.
III. Calendarul de desfăşurare a concursului
Nr. crt. | Etapele concursului | Data |
1 | Perioada de depunere a dosarelor | 14.04.2025 – 29.04.2025 în intervalul orar 08,00 – 13,00 |
2 | Selecţia dosarelor de concurs | 30.04.2025 – ora 08-13.00 |
3 | Afişarea rezulatelor selecţiei dosarelor de concurs | 05.05.2025 – ora 13.00 |
4 | Termenul limită de depunere a contestaţiilor la selecţia dosarelor de concurs | 06.05.2025 – ora 13.00 |
5 | Soluţionarea şi afişarea rezultatului la contestaţiile privind selecţia dosarelor de concurs | 07.05.2025 – ora 13.00 |
6 | Proba scrisă, Amfiteatrul Maternităţii, et. IV | 09.05.2025 – ora 09.00 |
7 | Afișare rezultate proba scrisă | 12.05.2025- ora 13.00 |
8 | Termenul limită de depunere contestații proba scrisă | 13.05.2025 – ora 13.00 |
9 | Soluţionarea şi afişarea rezultatului la contestaţiile privind proba scrisă | 14.05.2025 – ora 13.00 |
10 | Susținerea probei interviu | 15.05.2025 – ora 09.00 |
11 | Afișare rezultate proba interviu | 16.05.2025 – ora 13.30 |
12 | Termenul limită de depunere contestații proba interviu | 19.05.2025 – ora 13.00 |
13 | Soluţionarea şi afişarea rezultatului la contestaţiile privind proba interviu | 20.05.2025 – ora 13.00 |
14 | Afişarea rezultatului final al concursului | 21.05.2025 – ora 13.00 |
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Bacău, str. Spiru Haret nr. 2, Serviciul RUNOS.
IV. Desfășurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante:
- Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constă în 3 etape succesive, după cum urmează:
- selecția dosarelor de înscriere;
- proba scrisă;
- interviul.
- Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa anterioară.
Durata probei scrise se stabileşte de comisia de concurs în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate al subiectelor, dar nu poate depăşi 3 ore;
Sunt declarați admiși la fiecare probă (proba scrisă și interviu) candidații care au obținut minimum 50 de puncte.
Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă și interviu.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului, inclusiv a rezultatelor finale ale concursului, se face prin menţionarea punctajului final al fiecărui candidat şi a sintagmei „admis” sau „respins”, prin afişare la Pavilionul Administrativ al Spitalului – Avizier.
Se consideră admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar.
Anunțul de concurs se afișează la Pavilionul Administrativ al Spitalului Județean de Urgentă Bacău – Avizier din str. Spiru Haret, nr. 2, Bacău, pe portalul posturi.gov.ro precum și pe site-ul spitalului, www.spitaluljudeteanbacau.ro
Tematicile, bibliografiile și fișele de post sunt anexate prezentului anunț.
Menționăm că Spitalul Județean de Urgentă Bacău se încadrează în bugetul de venituri și cheltuieli aprobat.
Candidatul declarat admis la concursul de ocupare a postului vacant este obligat să se prezinte la post în termen de pâna la 15 zile calendaristice de la data afișării rezultatului final al concursului.
MANAGER INTERIMAR DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL INTERIMAR
DIRECTOR MEDICAL DIRECTOR DE ÎNGRIJIRI CONSILIER JURIDIC
Anexa nr. 1
Formular de înscriere
Autoritatea sau instituţia publică: Spitalul Judetean de Urgenta Bacau
Funcţia solicitată:_____________________________________________________________
Data organizării concursului, proba scrisă şi/sau proba practică, după caz: ____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Numele şi prenumele candidatului:
____________________________________________________________________________
Datele de contact ale candidatului (Se utilizează pentru comunicarea cu privire la concurs.):
Adresa:______________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Email:_______________________________________________________________________
Telefon:_____________________________________________________________________
Persoane de contact pentru recomandări:
Numele si prenumele | Institutia | Functia | Numarul de telefon |
Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate.
Menţionez că am luat cunoştinţă de condiţiile de desfăşurare a concursului.
Cunoscând prevederile art. 4 pct. 2 şi 11 şi art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al ParlamentuluiEuropean şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrareadatelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE(Regulamentul general privind protecţia datelor), în ceea ce priveşte consimţământul cu privire la prelucrarea
datelor cu caracter personal declar următoarele:
Îmi exprim consimţământul [ ]
Nu îmi exprim consimţământul [ ]
cu privire la transmiterea informaţiilor şi documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare îndeplinirii atribuţiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de
soluţionare a contestaţiilor şi ale secretarului, în format electronic.
Îmi exprim consimţământul [ ]
Nu îmi exprim consimţământul [ ]
ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii certificatul de integritate comportamentală pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sauprotecţie socială, precum şi din orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cucopii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupuneexaminarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.
Îmi exprim consimţământul [ ]
Nu îmi exprim consimţământul [ ]
ca instituţia organizatoare a concursului să solicite organelor abilitate în condiţiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajării, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezentul formular.
Declar pe propria răspundere că în perioada lucrată nu mi s-a aplicat nicio sancţiune disciplinară/mi s-a aplicat sancţiunea disciplinară …………………………… .
Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele furnizate în acest formular sunt adevărate.
Data: Semnătura:
Anexa 2
Declarație privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Subsemnatul/Subsemnata,………………………………………………………………………
………………………………………………, având CNP …………………………………………………,
născut(ă) la data de ………………………….., în localitatea …………………………………,
domiciliat(ă) în (sat, comuna, oraș, mun.) …………………………………………………str.
………………………………………………………………, nr. …………, bloc. …………., sc.
………….., ap. ……………., jud.. …………………, posesor al C.I. seria …………………….,
nr. ………………………, eliberată de ………………………………….., la data de ………………,
prin prezenta îmi exprim acordul cu privire la utilizarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date de către Agenția Națională de Administrare Fiscală.
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook, Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .